Протоколи
психологічних обстежень здобувачів освіти
НВК
«Кутянківська ЗОШ І-ІІІ ступенів – дитячий садок»
за 2020-2021
навчальний рік
Протоколи
психологічного обстеження
здобувача
освіти 11 класу
ПІБ
_________________________________________________________
1.
Методика «Тип мислення»
Предметно-дійове (рівень) |
Абстрактно-символічне (рівень) |
Словесно-логічне (рівень) |
Наочно-образне (рівень) |
Креативність
(творчість) (рівень) |
|
|
|
|
|
2. Методика
Айзенка. Визначення типу темпераменту
3.
Методика «Агресивна поведінка» (за Є.Ільїним та
П.Ковальовим)
Тип
агресивності поведінки
Пряма вербальна агресія (бали) |
Непряма вербальна агресія (бали) |
Пряма фізична агресія (бали) |
Непряма фізична агресія (бали) |
Стриманість
(0-10 балів) |
Схильність до агресії (11-19 балів) |
|
|
|
|
|
|
4. Рівень
Інтернет-залежності (за методикою Лоскутова В.А.)
5.
Визначення сили волі
6.
Наскільки багата уява
7.
Вибір кольору
8.
Вибір геометричної фігури
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Протоколи
психологічного обстеження
здобувача освіти 10 класу
ПІБ _________________________________________________________________
1.
Структура
інтересів і схильностей (СІС)
№ з/п |
Види
діяльності й дисципліни |
0-3 бали інтереси відсутні або виражені дуже слабко |
4-6 балів інтереси середньо виражені |
7-10 балів інтереси яскраво виражені |
1 |
філософія |
|
|
|
2 |
економіка |
|
|
|
3 |
Мови |
|
|
|
4 |
Історія |
|
|
|
5 |
Право |
|
|
|
6 |
медицина |
|
|
|
7 |
математика |
|
|
|
8 |
Фізика |
|
|
|
9 |
Хімія |
|
|
|
10 |
Біологія |
|
|
|
11 |
інформатика |
|
|
|
12 |
географія |
|
|
|
2.
Вербальні тести. Вивчення рівня розвитку операцій мислення
Аналіз |
Синтез |
Сумарний
показник |
||||||||
1-8 балів не розуміє сказане |
9-13 балів аналітичні здібності
розвинені недостатньо |
14-17 балів аналітичні здібності
розвинені середньо |
18-20 балів аналітичні здібності
розвинені високо |
1-8 балів |
9-12 балів операція синтезу розвинена
недостатньо |
13-16 балів операція синтезу розвинена
посередньо |
17-20 балів здібності до синтезу
розвинені високо |
18-26 балів потрібна значна мотивація |
27-34 бали здібності середні |
35-40 балів здібності дуже високі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Визначення
темпераменту
Правди-вість |
Параметри |
Стабільність
|
||||
Щирий 0-2 бали |
Нещирий >3 балів |
0-5 балів інтроверт (програмування,конструювання,
творча робота з текстами, робота з рослинами, тваринами) |
6-11 балів амбіверт (золота середина) |
12-17 балів екстраверт |
6-11 балів емоційна стабільність,
стійкість і чутливість нервової системи
(обслуговування, навчання, виховання, медицина, управління) |
12-17 балів вразливість, чуйність,
співчуття (професії соціальної сфери, люди мистецтва) |
|
|
|
|
|
|
|
4. Методика
«Тип мислення»
Предметно-дійове (рівень) |
Абстрактно-символічне (рівень) |
Словесно-логічне (рівень) |
Наочно-образне (рівень) |
Креативність (творчість) (рівень) |
|
|
|
|
|
5. Методика
«Агресивна поведінка» (за Є.Ільїним та П.Ковальовим)
Пряма вербальна агресія (бали) |
Непряма вербальна агресія (бали) |
Пряма фізична агресія (бали) |
Непряма фізична агресія (бали) |
Стриманість (витримка) 0-10 балів |
Схильність до агресії 11-19 балів |
|
|
|
|
|
|
6. Визначення
сили волі
7.
Вибір кольору
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8.
Вибір геометричної фігури
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9.
Рівень
Інтернет-залежності (за методикою Лоскутова В.А.)
__________________________________________________________________________________________________________________________
10.Наскільки багата уява
Практичний
психолог ___________________ Мазорчук О.В.
Протоколи
психологічного обстеження
ПІБ
____________________________________________________________
Клас
______________ Дата _____________________
Оцінний
аркуш на матір
Параметри |
Сума сирих
балів |
Стандартизовані
дані |
||
1-2 бали (слабко
виражений) |
3 бали (середнє
значення) |
4-5 балів (чітко
виражений) |
||
POZ – позитивний інтерес |
|
|
|
|
DIR -- директивність |
|
|
|
|
HOS-- ворожість |
|
|
|
|
AVT -- автономність |
|
|
|
|
NED-- непослідовність |
|
|
|
|
Оцінний
аркуш на батька
Параметри |
Сума сирих
балів |
Стандартизовані
дані |
||
1-2 бали (слабко
виражений) |
3 бали (середнє
значення) |
4-5 балів (чітко
виражений) |
||
POZ – позитивний інтерес |
|
|
|
|
DIR -- директивність |
|
|
|
|
HOS-- ворожість |
|
|
|
|
AVT -- автономність |
|
|
|
|
NED-- непослідовність |
|
|
|
|
Практичний
психолог _______________________ Мазорчук
О.В.
Протоколи
психологічного обстеження
здобувача освіти 9 класу
ПІБ
_________________________________________________________________
1. Методика
Айзенка. Визначення типу темпераменту
2. Методика
«Тип мислення»
Предметно-дійове (рівень) |
Абстрактно-символічне (рівень) |
Словесно-логічне (рівень) |
Наочно-образне (рівень) |
Креативність (творчість) (рівень) |
|
|
|
|
|
3. Методика
«Агресивна поведінка» (за Є.Ільїним та П.Ковальовим)
Пряма вербальна агресія (бали) |
Непряма вербальна агресія (бали) |
Пряма фізична агресія (бали) |
Непряма фізична агресія (бали) |
Стриманість (витримка) 0-10 балів |
Схильність до агресії 11-19 балів |
|
|
|
|
|
|
4. Визначення
сили волі
5.
Вибір кольору ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.
Вибір геометричної фігури
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7.
Рівень
Інтернет-залежності (за методикою Лоскутова В.А.)
__________________________________________________________________________________________________________________________
8.
Наскільки багата уява
Практичний
психолог ___________________ Мазорчук О.В.
Протоколи
психологічного обстеження
здобувача освіти 8 класу
ПІБ _________________________________________________________________
1. Методика
Айзенка. Визначення типу темпераменту
2. Методика
«Тип мислення»
Предметно-дійове (рівень) |
Абстрактно-символічне (рівень) |
Словесно-логічне (рівень) |
Наочно-образне (рівень) |
Креативність (творчість) (рівень) |
|
|
|
|
|
3. Методика
«Агресивна поведінка» (за Є.Ільїним та П.Ковальовим)
Пряма вербальна агресія (бали) |
Непряма вербальна агресія (бали) |
Пряма фізична агресія (бали) |
Непряма фізична агресія (бали) |
Стриманість (витримка) 0-10 балів |
Схильність до агресії 11-19 балів |
|
|
|
|
|
|
4. Методика
«Дерево»
Реальна
позиція |
Ідеальна
позиція |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. «Тип»
сприйняття класного колективу
6. Методика
визначення схильності до суїцидальної поведінки
(М. Горська)
Шкала тривожності (рівень) |
Шкала
фрустрації (рівень) |
Шкала
агресії (рівень) |
Шкала
ригідності (рівень) |
Показник
схильності до суїцидальної поведінки (рівень) |
|
|
|
|
|
7. Визначення
сили волі
8. Вибір
кольору _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Вибір
геометричної фігури
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________
10.Рівень
Інтернет-залежності (за методикою Лоскутова В.А.)
__________________________________________________________________________________________________________________________
11.Наскільки
багата уява
Практичний
психолог ___________________ Мазорчук О.В.
Протоколи
психологічного обстеження
здобувача освіти 7 класу
ПІБ _________________________________________________________________
1. Методика
Айзенка. Визначення типу темпераменту
2. Методика
«Тип мислення»
Предметно-дійове (рівень) |
Абстрактно-символічне (рівень) |
Словесно-логічне (рівень) |
Наочно-образне (рівень) |
Креативність (творчість) (рівень) |
|
|
|
|
|
3. Методика
«Дерево»
Реальна
позиція |
Ідеальна
позиція |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. «Тип»
сприйняття класного колективу
5. Методика
визначення схильності до суїцидальної поведінки
СР--45
Схильність
до суїцидальних реакцій (кількість збігів) |
Шкала
неправди (L) |
Оцінний
коефіцієнт (Sr) |
Рівень
прояву |
Узагальнені
оцінки (рівень) |
|
Сирі бали |
Оцінний
коефіцієнт |
||||
|
|
|
|
|
|
6. Визначення
сили волі
7. Вибір
кольору _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Вибір
геометричної фігури
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________
9. Рівень
Інтернет-залежності (за методикою Лоскутова В.А.)
__________________________________________________________________________________________________________________________
10.Наскільки
багата уява
Практичний
психолог ___________________ Мазорчук О.В.
Протоколи
психологічного обстеження
здобувача освіти 6 класу
ПІБ _________________________________________________________________
1. Методика
Айзенка. Визначення типу темпераменту
2. Методика
«Тип мислення»
Предметно-дійове (рівень) |
Абстрактно-символічне (рівень) |
Словесно-логічне (рівень) |
Наочно-образне (рівень) |
Креативність (творчість) (рівень) |
|
|
|
|
|
3. Шкільна
мотивація (за Н.Г. Лускановою)
4. Визначення
сили волі
5. Методика
«Обери свій колір»
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Наскільки
багата уява
Практичний
психолог ___________________ Мазорчук О.В.
Протоколи психологічного обстеження
здобувача освіти 5 класу
_________________________________________________________________
1. Соціометрія (оцінка взаємин підлітка з класом)
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. | 11. | 12. | 13. | 14. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Шкільна мотивація
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Тест Філіпса. «+» «-»
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ | Вид тривожності | Сума | % | № | Вид тривожності | сума | % |
1. | Загальна |
|
| 5. | Страх ситуації перевірки знань |
|
|
2. | Переживання соціального стресу |
|
| 6. | Страх невідповідності очікуванням інших |
|
|
3. | Фрустрація потреби в досягненні успіху |
|
| 7. | Низький фізіологічний супротив стресу |
|
|
4. | Страх самовираження |
|
| 8. | Проблеми та страхи у стосунках з вчителями |
|
|
4. Методика «Мій клас». «+» «-»
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
З. |
|
|
К. |
|
|
Зг. |
|
|
5. Методика «Поведінка»
«+» / «-»
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість балів:
*пряма вербальна – * пряма фізична -
* непряма вербальна – *непряма фізична –
6. Методика «Самооцінка»
Уяви, що перед тобою сходинки. Намалюй себе на одній з них.
|
| ||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |||||||
|
|
|
| ||||||
|
|
|
|
| |||||
|
|
|
|
|
| ||||
|
|
|
|
|
|
| |||
|
|
|
|
|
|
|
| ||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Методика «Дерево»
8. Діагностика тривожності для учнів 5 класів.
Я
| все розумію | спокійний | не боюся | впевнений | мені легко | мені цікаво |
укр..мова |
|
|
|
|
|
|
укр..література |
|
|
|
|
|
|
математика |
|
|
|
|
|
|
англ.мова |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
зар.література |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
історія |
|
|
|
|
|
|
природознавство |
|
|
|
|
|
|
образотворче м-тво |
|
|
|
|
|
|
музика |
|
|
|
|
|
|
фізкультура |
|
|
|
|
|
|
технології |
|
|
|
|
|
|
Протоколи
психологічного обстеження
здобувача
освіти 4 класу
П.І.Б.
___________________________________________________________
1. Методика
«Тип мислення»
Предметно- дійове |
Абстрактно-символічне |
Словесно-логічне |
Наочно-образне |
Креативність (творчість) |
рівень |
рівень |
рівень |
рівень |
рівень |
2. Тест
шкільної тривожності Філіпса
Загальна тривожність у
школі % |
Переживання соціального
стресу % |
Фрустрація потреби в досягненні
учпіху % |
Страх самовираження % |
Страх ситуації перевірки
знань % |
Страх невідповідності
очікуванням оточення % |
Низька фізіологічна
опірність стресові % |
Проблеми і страхи у
стосунках з учителями % |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. «Тип»
сприйняття індивідом класного колективу
4. Шкільна
мотивація (за Н.Г.Лускановою)
5. Тип
темпераменту. Методика Айзенка
6.
Модифікований діагностичний опитувальник Вандербільт
(заповнили
батьки)
Субшкала дефіциту уваги (макс. бал 27) |
Субшкала гіпер-активності (макс. бал 15) |
Субшкала імпуль-сивності (макс. бал 12) |
Субшкала опозиційних реакцій (протесту) (макс. бал
21) |
Субшкала тривожно-депресив- ної симптома-тики (макс. бал 21) |
Субшкала соціальної адаптації (макс. бал 30) |
Всього балів |
|
|
|
|
|
|
|
7. Методика
«Логіко-кількісні відносини»
8. Методика
«Виділення суттєвих ознак»
____________________________________________________
рівень розвитку
9. Методика
«Пам’ять на
числа»
__________________________________________________________________
рівень
розвитку
10. Вивчення
самооцінки Будассі
11. Методика
«Запам’ятай
малюнки»
___________________________________________________
рівень розвитку
12. Тест
«Кодування» (О.Венгер, Г.Цукерман)
13. Методика
«Обери свій колір»
14. Методика
«Інтелектуальна лабільність»
(модифікація
Н.Костромін)
15. Методика
«Обери геометричну фігуру»
16. Методика
«Оперативна пам’ ять»
Практичний психолог
_________________ О.Мазорчук
Протоколи
психологічного обстеження
здобувача освіти 2 класу
ПІБ
_________________________________________________________________
1. «Тест
емоцій» (тест Басса-Даркі в модифікації Г.В.Резапкіної). Діагностика різних
форм агресивної поведінки
Вид
агресії |
Індекс агресивності |
Норма агресивності – індекс 17-25 |
|
|
Норма ворожості – індекс 3,5 - 10 |
|
||
|
|
|
2. Методика
М.А.Панфілової «Кактус».
Дослідження тривожності, емоційно особистісної
сфери
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.
Критерії агресивності у дитини (Лаврентьєва Г.П.,
ТитаренкоТ.М.) (заповнювали батьки).
Дослідження особливостей розвитку
емоційної сфери
4.
Критерії агресивності (заповнював учитель)
Кількість балів (макс. – 40) |
Примітка |
|
|
5.
Тест «Кодування» (О.Венгер, Г.Цукерман).
Дослідження уваги і темпу діяльності
Кількість правильно маркованих фігур |
Увага |
Темп
діяльності |
||||
Перша хвилина |
К-сть помилок |
Друга хвилина |
К-сть
помилок |
Всього |
||
|
|
|
|
|
|
|
6.
Методика «Запам’ятай
малюнки».
Визначення обсягу короткочасної зорової
пам’яті
Кількість правильно обведених фігур |
Рівень
розвитку |
|
|
7. Методика
«Вибірковість уваги» (Тест Г.Мюнстерберга)
__________________________________________________________________________________________________________________________
8. Методика «Розстановка
чисел»
_____________________________________________________________
9. Методика
«Пам’ ять на
числа».
Визначення обсягу зорової короткочасної
пам’яті
Кількість чисел
Рівень розвитку
10.Методика
«Обери свій колір»
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11.Методика «Обери геометричну фігуру»
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Практичний
психолог ___________________ Мазорчук О.В.
Протоколи
психологічного обстеження
здобувача освіти 3 класу
ПІБ _________________________________________________________________
1. «Тип»
сприйняття індивідом класного колективу
_______________________________________________________________
2. Шкільна
мотивація (за Н.Г.Лускановою)
__________________________________________________________________________________________________________________________
3.
Модифікований опитувальник Т.Ахенбаха (заповнили
батьки). Дослідження особливостей поведінки дитини
Первинні
шкали |
Похідні
шкали |
||||||||
замкнутість макс. 16 б. |
Соматичні проблеми макс. 28 б. |
Тривожність макс. 30 б. |
Порушення соціалізації макс. 16 б. |
Глибина порушень мислення макс. 16 б. |
Проблеми з увагою та гіперактивність макс. 38 б. |
Делінквентна поведінка макс. 12 б. |
Агресія
макс. 42 б. |
Показник
внутрішніх проблем |
Показник
зовнішніх проблем |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.
Методика самооцінки особистості
Моє здоров’я (1-10 балів) |
Мої розумові здібності (1-10 б.) |
Мій характер (1-10 б.) |
Моя зовнішність (1-10 б.) |
Мій авторитет у однолітків (1-10 б.) |
Моя впевненість у собі (1-10 б.) |
|
|
|
|
|
|
5.
Методика «Виділення суттєвих ознак». Виявлення
здатності до виокремлення суттєвих ознак поняття
Бали |
Рівень
розвитку |
|
|
6.
Методика «Запам’ятай
малюнки».
Визначення рівня розвитку зорової пам’яті
Кількість правильно обведених фігур |
Рівень
розвитку |
|
|
7. Методика
«Вибірковість уваги» (Тест Г.Мюнстерберга).
Діагностика рівня розвитку уваги
__________________________________________________________________________________________________________________________
8. Методика
«Розстановка чисел»
_____________________________________________________________
9. Дослідження
уваги і темпу діяльності.
Тест «Кодування» (О.Венгер, Г.Цукерман).
Кількість маркованих фігур |
Примітка |
||||
1-ша хв. |
К-сть
помилок |
2-га
хв. |
К-сть
помилок |
Всього
|
|
|
|
|
|
|
|
10.Методика
«Обери свій колір»
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
11.Методика «Обери геометричну фігуру»
__________________________________________________________________________________________________________________________
Практичний
психолог ___________________ Мазорчук О.В.
Протокол
психологічного обстеження
здобувача
освіти 1 класу
ПІБ ____________________________________________________________
1.
Методика «Четверте зайве».
Вивчення рівня розвитку логічного
мислення.
____________________________________________________
рівень.
2.
Тест «Будиночок» (за Н.Й.Гуткіною).
Вивчення рівня розумового розвитку
дитини, рівня розвитку довільної
уваги.
__________________________ рівень
розумового розвитку.
__________________________ рівень
розвитку довільної уваги.
3.
Методика «Запам’ятовування
10 слів».
Визначення рівня динамічності та
продуктивності пам’яті.
_________________________ рівень
динамічності пам’яті.
_________________________ рівень
продуктивності пам’яті.
4.
Методика «Послідовність подій» (за А.Бернштейном).
Дослідження розвитку логічного мислення,
мовлення і здатності до узагальнення.
__________________________ рівень
розвитку.
5.
Тест «Тривожність» (Р.Темл, М.Доркі, В.Амен).
Виявлення рівня тривожності дитини.
_____________________________ рівень
тривожності.
6.
Шкільна мотивація (за Н.Г.Лускановою).
______________________________ рівень шкільної
адаптації.
______________________________________________________________________________________________________________________________
7.
Тест «Віддалені асоціації» (за А.Медніком).
Розвиток креативних здібностей – уміння
перекомбіновувати дані елементи в нові комбінації.
___________________________ рівень
розвитку уміння.
8.
Методика «Обведи контур».
Визначення рівня розвитку акуратності,
точності і швидкості роботи.
______________________________________
рівень розвитку.
9.
Тест «Кодування» (О.Венгер, Г.Цукерман).
Дослідження уваги і темпу ліяльності.
Практичний психолог
____________________ Мазорчук О.В.
Немає коментарів:
Дописати коментар